Bij Euroflorist begrijpen we dat er soms situaties kunnen zijn waarin je bestelling als bezorgd wordt weergegeven, maar het boeket niet te vinden is. In dit artikel begeleiden we je bij de volgende stappen die je kunt nemen bij een ontbrekende levering en hoe wij je kunnen helpen.
Controleer op veilige plekken rondom het huis:
Als je bestelling als bezorgd staat, maar je het boeket niet kunt vinden, raden we aan om alle gebieden buiten het huis van de ontvanger te controleren waar de bloemen mogelijk in een veilige ruimte zijn achtergelaten. Bezorgpersoneel probeert vaak hun best te doen om veilige plekken voor het boeket te vinden, zoals veranda's, zijdeuren of bij de buren.
Contact opnemen met de ontvanger:
Neem contact op met de ontvanger en vraag hen om hun eigendom grondig te controleren, inclusief eventuele aangewezen veilige plekken of alternatieve bezorglocaties. Soms zijn ontvangers zich niet bewust van een bezorgpoging of hebben ze het boeket over het hoofd gezien. Ze kunnen een briefje van de koerier in de brievenbus hebben ontvangen dat het bij de buren is geleverd, of bij een pakketpunt.
Kun je het boeket nog steeds niet vinden?
Als het boeket na grondig controleren nog steeds niet gevonden is, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. We begrijpen het belang van het snel oplossen van ontbrekende leveringsproblemen en zullen nauw met je samenwerken om een geschikte oplossing te vinden.
Hoewel het zeldzaam is, kunnen er situaties ontstaan waarin een bestelling als bezorgd wordt weergegeven, maar niet gevonden kan worden. We raden aan om alle veilige plekken of alternatieve gebieden buiten het huis van de ontvanger te controleren waar het boeket mogelijk is achtergelaten. Daarnaast is het cruciaal om contact op te nemen met de ontvanger om te helpen bij het zoeken. Als het boeket nog steeds ontbreekt, neem dan contact met ons op en we zullen actief met je samenwerken om het probleem op te lossen.
Hulp nodig? Contacteer ons